نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6243
-
الف
+

ماجرای کارگردانی سریال «ستایش» از زبان «سعید سلطانی»

به گفته «سعید سلطانی» شروع سریال «ستایش» با مرحوم «ایرج قادری» بود.

به گزارش آی فیلم2، «سعید سلطانی» کارگردان سریال ستایش شام گذشته در یک برنامه تلویزیونی گفت: شروع سریال ستایش با مرحوم «ایرج قادری» بود و ورود «سعید مطلبی» به عنوان نویسنده نیز به تبع ورود او بود.

وی ادامه داد: متاسفانه ایشان نتوانستند به خطر بیماری کار را ادامه بدهند. سپس آقای «اصغر هاشمی» وارد پروژه شدند و چیزی حدود ۲۰۰ دقیقه هم کار گرفته بودند، اما مشکلی برایشان پیش آمد و نتوانستند به همکاری با عوامل ستایش ادامه دهند.

کارگردان سریال ستایش با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از بازیگران مشخص شده بود گفت: قصه مشخص بود و ادامه کار دشوار، من با توجه به اینکه قصه، موضوع روز جامعه بود و با جسارت به مسائل روز وارد شده بود، بنابراین کار را پذیرفتم و کارگردانی اش کردم.

سعید سلطانی کارگردان سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار سعید سلطانی می‌توان به کارگردانی سریال های «پس از باران»، «مامور بدرقه» و «ستایش» اشاره کرد.

سعید سلطانی علاوه‌بر کارگردان به‌عنوان نویسنده و بازیگر نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است.

مهم‌ترین آثار سعید سلطانی در حرفه‌ی نویسندگی سریال های «خانه ای در تاریکی»، «چشم های آبی زهرا»، «به سوی افتخار»، «شمارش معکوس» و فلم «حسنک» می باشد.

آقای سلطانی همچنین در فلم های «شیفته»، «تویی که نمی شناختمت» و «چاووش» و همچنین سریال «وکلای جوان» به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «ستایش1»

دانلود سریال «ستایش2»

دانلود سریال پس از باران

دانلود سریال خانه ای در تاریکی

ب م

نظر شما
ارسال نظر